Kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 09-15.
Vakttelefon er åpen utenom ordinære åpningstider og brukes ved nødstilfelle. Som nødstilfelle regnes vannlekkasjer, lås- og nøkkelproblemer. Ved utrykninger som følge av situasjoner der leietaker selv er ansvarlig, vil det påløpe en kostnad.
Dersom det er innenfor åpningstidene våre kan du komme innom å hente ny. Du må selv betale prisen det koster å produsere ny nøkkel. Utenom ordinær åpningstid kan du ringe vår vakttelefon. (NB! utrykning vil utløse gebyr som dekkes av leietaker)
Nei, strøm er ikke inkludert i husleien.
Ja, internett er inkludert i husleien.
I våre leieforhold krever vi 3 måneders husleie i depositum.
Vi har parkeringsplasser tilknyttet alle våre bygg. Ta kontakt med oss for tilgjengelighet og leie av disse.
Nei, oppvarming er ikke inkludert i husleien. Det blir fakturert som et fast beløp pr. mnd med avregning en gang i året.
Ja, husdyr er tillatt. For å ha husdyr må det signeres en egen leiekontrakt med en tilhørende erklæring for dyreholdet.