Nyheim logo
Min side

Kundeservice

Kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 09-15.

Vakttelefon er åpen utenom ordinære åpningstider og brukes ved nødstilfelle. Som nødstilfelle regnes vannlekkasjer, lås- og nøkkelproblemer. Ved utrykninger som følge av situasjoner der leietaker selv er ansvarlig, vil det påløpe en kostnad.

Forespør leilighet

Ofte stilte spørsmål

Hva gjør jeg hvis jeg har mistet husnøkkelen?

Dersom det er innenfor åpningstidene våre kan du komme innom å hente ny. Du må selv betale prisen det koster å produsere ny nøkkel. Utenom ordinær åpningstid kan du ringe vår vakttelefon. (NB! utrykning vil utløse gebyr som dekkes av leietaker)

Er strøm inkludert i husleien?

Nei, strøm er ikke inkludert i husleien.

Er internett inkludert i husleien?

Ja, internett er inkludert i husleien.

Hvilken krav har dere til depositum?

I våre leieforhold krever vi 3 måneders husleie i depositum.

Er det mulig å leie parkering?

Vi har parkeringsplasser tilknyttet alle våre bygg. Ta kontakt med oss for tilgjengelighet og leie av disse.

Er oppvarming inkludert i husleie?

Nei, oppvarming er ikke inkludert i husleien. Det blir fakturert som et fast beløp pr. mnd med avregning en gang i året.

Er det lov med husdyr?

Ja, husdyr er tillatt. For å ha husdyr må det signeres en egen leiekontrakt med en tilhørende erklæring for dyreholdet.